Fylstakyrkan

Mittemot biblioteket i Kumla hittar du Fylstakyrkan, en kristen församling bestående av olika människor i blandade åldrar. Fylstakyrkan är ansluten till Evangeliska Frikyrkan.

Vi verkar utifrån övertygelsen att Gud älskar alla människor, oavsett livssituation. I alla samlingar vill vi visa att Guds kärlek kan göra skillnad för Kumlaborna i vardagen, i stort som smått. Du är välkommen på gudstjänst varje söndag kl. 10.00. Vi har även diskussions- och bönegrupper m.m.

Med vår vision som grund, att Jesus ska bli känd, trodd och efterföljd, så har vi en mängd aktiviteter, möten och kurser som du är varmt välkommen till.

Oavsett om du är gammal eller ung, betraktar dig som kristen eller bara är nyfiken på kristen tro, så finns det något för dig.