På tisdagar 9.30-18.00 står kyrkans dörrar öppna för den som vill komma och umgås, prata eller fika en stund Kyrksalen står öppen för stillhet.

9.30 Handarbetsgrupp Kom, ta med dig ditt handarbete och få gemenskap samtidigt. För tillfället avvaktar stickgruppen med att ses på tisdagar.

14.00-16.00 Det finns kaffe och möjlighet till samtal. Kl 15.30 har vi en andakt tillsammans.

Mellan 16.00-17.00 serverar vi ett enkelt mellanmål för självkostnadspris. I nuläget serveras inget mellanmål.

17.00-18-00 Onepiece Kumla övar. Från året du fyller 6 år är du välkommen att sjunga, leka, dansa, spela teater tillsammans med andra barn. Stella och Filippa Arenius är ledare.

Alla är varmt välkomna! Vi håller fyskiskt avstånd och känner du dig sjuk så ber vi dig att stanna hemma!